• Mans konts
    Piesakieties
Grozs:
0
Grozs
info: Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs!
Ievadiet meklēto produktu

Sūdzības

III. Sūdzības:

Sūdzības par precēm

III. (1) Sūdzību var iesniegt jebkurš klients, kura pasūtījums nav izpildīts saskaņā ar pasūtījumu vai kurš ir saņēmis preces ar trūkumiem.

III. (2) Sūdzības jāiesniedz pa e-pastu uz šādu adresi: SŪDZĪBAS VAR IESNIEGT: reklamacje@taniegadzety.pl.

III. (3) Sūdzības tiek izskatītas 7 darba dienu laikā no nākamās dienas pēc to saņemšanas (ja nākamā diena pēc sūdzības saņemšanas ir brīvdiena (sestdiena, svētdiena, svētku diena), sūdzības izskatīšanas termiņš tiek skaitīts no pirmās darba dienas pēc sūdzības iesniegšanas dienas).

III. Katrā sūdzībā jāietver detalizēts neatbilstības apraksts.

III. (5) Katra klienta iesniegtā sūdzība, kas atbilst iepriekš minētajiem nosacījumiem, tiks izskatīta atsevišķi.

III. (6) Privātpersonām, kas pasūtījušas preces saistībā ar savu saimniecisko darbību, publiskām personām, organizācijām, iestādēm un juridiskām personām ir pienākums 7 dienu laikā pēc preču saņemšanas pārbaudīt preču atbilstību pasūtījumam kvalitātes un daudzuma ziņā. Par preču saņemšanas dienu tiek uzskatīta diena, kad tās piegādā kurjers/cits pušu izvēlēts pasta operators uz pasūtījumā norādīto tās puses juridisko adresi, kura pasūtījusi preces. Sūdzība, kas iesniegta pēc 7 dienu termiņa beigām, skaitot no preču saņemšanas dienas, netiks ņemta vērā.

III. Lai sūdzību ņemtu vērā, pārbaudes nolūkā ir jāsaglabā viss preču sūtījums, par kuru iesniegta sūdzība.

III. 8. SpiroPrint ir atbildīgs saskaņā ar kvalitātes garantiju. SpiroPrint nav atbildīgs saskaņā ar garantiju.

IV. Sūdzību iesniegšanas termiņš fiziskām personām, kas iegādājas preces ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību tieši nesaistītiem mērķiem (patērētājiem 1964. gada 23. aprīļa Civillikuma 22. panta 1. punkta izpratnē).

IV. 1. Patērētāju pienākums ir pārbaudīt preču atbilstību pasūtījumam to kvalitātes un daudzuma ziņā 7 dienu laikā no preču saņemšanas dienas. Par preču saņemšanas dienu uzskata dienu, kad tās ar kurjeru/citu pušu izvēlētu pasta operatoru nogādātas uz pasūtījumā norādīto preču pasūtītāja juridisko adresi. Jebkura sūdzība, kas iesniegta pēc 7 dienu termiņa beigām, skaitot no preču saņemšanas dienas, netiks ņemta vērā.

IV. 2. Sūdzības pieņem darba dienās līdz plkst. 16.00.

IV. (3) Sūdzības tiks izskatītas 7 darba dienu laikā, skaitot no nākamās dienas pēc to saņemšanas dienas. Ja nākamā diena pēc sūdzības saņemšanas ir brīvdiena (sestdiena, svētdiena, svētku diena), sūdzības izskata pirmajā darbdienā pēc sūdzības saņemšanas dienas.

VIII.
Sūdzības par bojātu sūtījumu: VIII. 1. Nosacījums šādas sūdzības iesniegšanai ir redzams preču bojājums vai daļējs zudums.

VIII. 2. Pretenzija jāatzīmē transporta dokumentā uzreiz pēc kravas saņemšanas un pārvadātāja klātbūtnē jāsastāda bojājumu protokols. Pretenzijas jāiesniedz rakstiski 5 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas. Ja sūtījums ir bojāts, saņēmēja pienākums ir atstāt sūtījumu SpiroPrint rīcībā līdz sūdzības procedūras pabeigšanai.

VIII. (3) Sūdzība, kas iesniegta pēc 5 dienu termiņa beigām no sūtījuma pieņemšanas dienas bez iebildumiem, zaudē spēku.

IX. Sūdzība par piegādes laiku:

IX. (1) Sūtījuma saņēmējam, kurš saņēmis sūtījumu pēc saskaņotā termiņa, kurjerpasta uzņēmuma pārstāvja klātbūtnē jānorāda šis fakts pavadzīmē. Tajā jānorāda piegādes datums un laiks, kā arī kavēšanās iemesls (to norāda kurjerpasta uzņēmuma pārstāvis). Ja saņēmējs dokumentāri atsakās no sūtījuma saņemšanas, sūtījums tiek nosūtīts atpakaļ SpiroPrint galvenajam birojam uz saņēmēja rēķina.

IX. Sūdzības par Pakalpojumu sniegšanas līguma un Papildu pakalpojumu sniegšanas līguma neizpildi vai nepienācīgu izpildi kurjerpasta uzņēmumiem var iesniegt tikai Tanie.Dlugopisy.pl. Sūdzības jāiesniedz rakstiski 7 dienu laikā.

Lai sūdzības tiktu izskatītas, ir jāaizpilda un jānosūta sūdzības veidlapa. Zemāk ir pieejamas veidlapas lejupielādei.

Sūdzības veidlapa pdf datnē