REKLĀMAS SĪKRĪKU RAŽOTĀJS | ĀTRS PIEGĀDES LAIKS | BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAS
Regulamīns
I.
Iepirkuma nosacījumi: I. 1. Pirkuma nosacījums ir piekrišana šiem noteikumiem un nosacījumiem.
I. 2. Pirkumus var veikt fiziskas personas (saistībā ar savu saimniecisko darbību vai kā patērētāji, t. i., fiziskas personas, kas veic pirkumu privātām vajadzībām, t. i., kas nav tieši saistītas ar viņu saimniecisko vai profesionālo darbību - turpmāk savstarpēji sauktas par fiziskām personām vai patērētājiem) un iestādes, organizācijas, publiskas personas un juridiskas personas.
I. 3. Pārdošana fiziskām personām, uzņēmumiem ir paredzēta, pamatojoties uz priekšapmaksu, kas pamatojas uz proforma rēķinu.
I. 4. Fiziskām personām un uzņēmumiem pasūtījums tiek nodots izpildei pēc tam, kad ir reģistrēts maksājums un apstiprināti dizainparaugi.
I. 5. Valsts iestāžu, organizāciju, iestāžu un juridisku personu gadījumā ir pieļaujams atļaut maksājumu atliktā maksājuma periodā, pamatojoties uz atsevišķu vienošanos starp pusēm. SpiroPrint ir tiesīgs atteikt atlikto maksājumu bez pamatojuma.
I. 6 Pēc dizaina pieņemšanas un maksājuma veikšanas klients nevar atteikties no darījuma.
I. 7. Juridiskais pamats rēķinu izrakstīšanai un nosūtīšanai elektroniskā veidā ir 2004. gada 11. marta Likuma par pievienotās vērtības nodokli 106. pants (Dz. 535) Saskaņā ar šo likumu elektroniski nosūtīts rēķins ir līdzvērtīgs papīra formātā izdota rēķina nosūtīšanai un ir grāmatvedības dokuments.
I.8. Interneta veikala www.spiroprint.pl īpašnieks - turpmāk tekstā - pārdevējs: SpiroPrint spółka jawna, kuras juridiskā adrese ir Žāros, Słowackiego ielā 4J, ar NIP numuru: 924-190-08-27, REGON: 081006270 un KRS: 404991.
II. Izpildes nosacījumi:
II. 1. Pasūtījums tiek realizēts 3 līdz 14 darba dienu laikā no pasūtījuma veikšanas brīža, pamatojoties uz proforma rēķinu un projektu apstiprinājumu, fiziskām personām un uzņēmumiem. Maksājumus par pakalpojumu veic uz SpiroPrint Company bankas kontu Bank Santander S.A. filiālē Žāros, kuras juridiskā adrese ir Žāros.
II. Sabiedriskām vienībām, organizācijām, iestādēm un juridiskām personām pasūtījums tiek izpildīts 3 līdz 14 darba dienu laikā no projektu apstiprināšanas brīža.
III. Sūdzības:
Sūdzības par precēm
III. (1) Sūdzību var iesniegt jebkurš klients, kura pasūtījums nav izpildīts saskaņā ar pasūtījumu vai kurš ir saņēmis preces ar trūkumiem.
III. (2) Sūdzības jāiesniedz pa e-pastu uz šādu adresi: SŪDZĪBAS VAR IESNIEGT: reklamacje@taniegadzety.pl.
III. (3) Sūdzības tiek izskatītas 7 darba dienu laikā no nākamās dienas pēc to saņemšanas (ja nākamā diena pēc sūdzības saņemšanas ir brīvdiena (sestdiena, svētdiena, svētku diena), sūdzības izskatīšanas termiņš tiek skaitīts no pirmās darba dienas pēc sūdzības iesniegšanas dienas).
III. Katrā sūdzībā jāietver detalizēts neatbilstības apraksts.
III. (5) Katra klienta iesniegtā sūdzība, kas atbilst iepriekš minētajiem nosacījumiem, tiks izskatīta atsevišķi.
III. (6) Privātpersonām, kas pasūtījušas preces saistībā ar savu saimniecisko darbību, valsts iestādēm, organizācijām, institūcijām un juridiskām personām ir pienākums 7 dienu laikā pēc preču saņemšanas pārbaudīt preču atbilstību pasūtījumam kvalitātes un daudzuma ziņā. Par preču saņemšanas dienu tiek uzskatīta diena, kad tās piegādā kurjers/cits pušu izvēlēts pasta operators uz pasūtījumā norādīto tās puses juridisko adresi, kura pasūtījusi preces. Sūdzība, kas iesniegta pēc 7 dienu termiņa beigām, skaitot no preču saņemšanas dienas, netiks ņemta vērā.
III. Lai sūdzību varētu ņemt vērā, pārbaudes nolūkā ir jāsaglabā viss preču sūtījums, par kuru iesniegta sūdzība.
III. 8. SpiroPrint ir atbildīgs saskaņā ar kvalitātes garantiju. SpiroPrint nav atbildīgs saskaņā ar garantiju.
IV. Sūdzību iesniegšanas termiņš fiziskām personām, kas iegādājas preces ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību tieši nesaistītiem mērķiem (patērētājiem 1964. gada 23. aprīļa Civilkodeksa 22. panta 1. punkta izpratnē).
IV. 1. Patērētāju pienākums ir pārbaudīt preču atbilstību pasūtījumam to kvalitātes un daudzuma ziņā 7 dienu laikā no preču saņemšanas dienas. Par preču saņemšanas dienu uzskata dienu, kad tās ar kurjeru/citu pušu izvēlētu pasta operatoru nogādātas uz pasūtījumā norādīto tās puses juridisko adresi, kura pasūtījusi preces. Jebkura sūdzība, kas iesniegta pēc 7 dienu termiņa beigām, skaitot no preču saņemšanas dienas, netiks ņemta vērā.
IV. 2. Sūdzības pieņem darba dienās līdz plkst. 16.00.
IV. (3) Sūdzības tiks izskatītas 7 darba dienu laikā, skaitot no nākamās dienas pēc to saņemšanas dienas. Ja nākamā diena pēc sūdzības saņemšanas ir brīvdiena (sestdiena, svētdiena, svētku diena), sūdzības izskata pirmajā darbdienā pēc sūdzības saņemšanas dienas.
V. Fiziskas personas, kas iegādājas preci/pakalpojumu privātām vajadzībām, kas nav saistītas ar tās saimniecisko darbību (patērētājs), atteikuma tiesības.
V. 1. Līgums tiek noslēgts, pieņemot dizainu vai apmaksājot proforma rēķinu, atkarībā no tā, kas notiek vispirms. Ja patērētāja pirmā darbība ir dizaina pieņemšana, tiek uzskatīts, ka viņš ir noslēdzis līgumu ar SpiroPrint pieņemšanas brīdī. Ja patērētāja pirmā darbība ir proforma rēķina apmaksa, tad par līguma noslēgšanas brīdi uzskata šīs darbības datumu.
V. (2) Patērētājs piekrīt, ka līguma noslēgšanas apstiprinājums viņam tiks nosūtīts, nosūtot informāciju uz e-pasta adresi, no kuras patērētājs piegādāja drukas materiālu.
V. 3. Patērētājs, kurš noslēdzis distances līgumu vai līgumu, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, var atkāpties no līguma 14 dienu laikā, nenorādot iemeslu un neradot izmaksas, ar šādiem izņēmumiem attiecībā uz izmaksu rašanos:ja patērētājs ir izvēlējies piegādes veidu, kas nav vislētākais parastais piegādes veids, ko piedāvā Spiroprint, Spiroprint nav pienākuma atlīdzināt patērētājam radušās papildu izmaksas,Patērētājs sedz tikai tiešās izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu, ja vien Spiroprint nav piekritusi tās segt vai nav informējusi patērētāju par nepieciešamību segt šīs izmaksas.
V. 4 Tiesības atteikties no līguma, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām vai distances līguma, neattiecas uz līgumiem:
1) par pakalpojumu sniegšanu, ja tirgotājs ir pilnībā izpildījis pakalpojumu ar patērētāja skaidru piekrišanu, kurš pirms pakalpojuma izpildes sākuma ir informēts, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības pēc tam, kad tirgotājs būs izpildījis pakalpojumu;
2) ja izpildes priekšmets ir prece, kas nav rūpnieciski ražota pēc patērētāja specifikācijām vai paredzēta patērētāja personalizētu vajadzību apmierināšanai. Ar patērētāja specifikāciju saprot lietas izgatavošanu atbilstoši patērētāja dizainam, tostarp pēc viņa izvēles sagatavotu grafiku, saturu, krāsu, citas individuāli šim patērētājam sagatavotas preces īpašības).
V. 5. Patērētājs var atkāpties no līguma, iesniedzot Noteikumiem pievienotā parauga PDF formātā satura paziņojumu.
Paziņojuma nosūtīšana pirms termiņa ir pietiekama, lai ievērotu termiņu.VII.
Preču atgriešana VII. (1) Pēc atteikuma no līguma iesniegšanas Patērētājam ir pienākums nekavējoties nosūtīt preces SpiroPrint, ne vēlāk kā 14 dienu laikā, skaitot no atteikuma no līguma iesniegšanas dienas.
VII. 2. Preču atgriešanas izdevumus sedz Patērētājs (Patērētāju tiesību likuma 34. panta 2. punkts).
VII. 3. SpiroPrint atmaksā Patērētāja veiktos maksājumus 14 dienu laikā, skaitot no dienas, kad SpiroPrint saņemts paziņojums par atteikšanos no līguma un pierādījums par preces atgriešanu.
VII. 4. SpiroPrint atmaksā maksājumus, izmantojot to pašu maksāšanas veidu, ko izmantojis patērētājs, ja vien patērētājs nav skaidri piekritis citam atmaksāšanas veidam, kas patērētājam nerada nekādas izmaksas.
VIII.
Sūdzības par bojātu sūtījumu: VIII. 1 Šādas sūdzības iesniegšanas priekšnoteikums ir redzami bojāta vai daļēji pazaudēta prece.
VIII. 2. Pretenzija jāatzīmē uz pārvadājuma dokumenta tūlīt pēc kravas saņemšanas un pārvadātāja klātbūtnē jāsastāda bojājumu protokols. Pretenzijas jāiesniedz rakstiski 5 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas. Ja sūtījums ir bojāts, saņēmēja pienākums ir atstāt sūtījumu SpiroPrint rīcībā līdz brīdim, kad tiek pabeigta sūdzības procedūra.
VIII. (3) Sūdzība, kas iesniegta pēc 5 dienu termiņa beigām no sūtījuma pieņemšanas dienas bez iebildumiem, zaudē spēku.
IX. Sūdzība par piegādes laiku:
IX. (1) Sūtījuma saņēmējam, kurš saņēmis sūtījumu pēc saskaņotā termiņa, kurjerpasta uzņēmuma pārstāvja klātbūtnē šis fakts jānorāda pavadzīmē. Tajā jānorāda piegādes datums un laiks, kā arī kavēšanās iemesls (to norāda kurjerpasta uzņēmuma pārstāvis). Ja saņēmējs dokumentāri atsakās no sūtījuma saņemšanas, sūtījums tiek nosūtīts atpakaļ SpiroPrint galvenajam birojam uz saņēmēja rēķina.
IX. (2) Sūdzības par Pakalpojumu sniegšanas līguma un Papildu pakalpojumu sniegšanas līguma neizpildi vai nepienācīgu izpildi kurjerpasta uzņēmumiem var iesniegt tikai SpiroPrint. Sūdzības jāiesniedz rakstiski 7 dienu laikā.
X. Poligrāfijas materiāli:
X. (1) SpiroPrint nav atbildīgs par klienta nosūtīto darbu saturu. Ja materiāli satur nelikumīgu saturu, mēs varam atteikt šādu materiālu drukāšanu.
X. 2. Materiāliem, ko klients nosūta konkrētajam pasūtījumam, tehniski jāatbilst parametriem un specifikācijām, kas norādītas tīmekļa vietnē spiroprint.pl grāmatzīmes sadaļā: REALIZĒT PASŪTĪJUMU / PROJEKTA INFORMĀCIJA.
X. 3 Klients apliecina, ka ir iepazinies ar tehniskajām prasībām, kas minētas punktā. X.2. un apliecina, ka viņa iesniegtie materiāli atbilst šīm prasībām.
X. 4. SpiroPrint pēc saviem ieskatiem var pieņemt apstrādei klienta atsūtītos materiālus, kas neatbilst X.2. punktā minētajām tehniskajām prasībām. X.2. punktā minētos materiālus un pielāgot šos materiālus šīm prasībām vai aicināt klientu nosūtīt materiālus, kas atbilst X.2. punktā minētajām prasībām. X.2. Ja SpiroPrint pati pielāgo iesūtītos materiālus X.2. punktā minētajām tehniskajām prasībām, SpiroPrint var pieprasīt, lai tie atbilstu X.2. punktā minētajām tehniskajām prasībām. X.2., materiālu saturu un grafisko formu var mainīt. SpiroPrint informēs klientu par šīm izmaiņām, pirms tiek turpināta grozīto materiālu apstrāde. Pasūtītājam ir pienākums pārbaudīt iesniegto dizainu attiecībā uz tā saturu (tostarp gramatiku un pareizrakstību) un grafisko formu. SpiroPrint apstrādās tikai pieņemtu pasūtījumu.
X. Ja klientam rodas kādas problēmas ar dizaina pārbaudi attiecībā uz tā saturu vai grafisko formu, klienta pienākums ir par to informēt SpiroPrint. Dizaina pieņemšanas rezultātā tas tiek nodots izpildei. Pēc tam, kad ir saņemts klienta apstiprinājums, SpiroPrint nav atbildīgs par jebkādām dizaina neatbilstībām satura (tostarp gramatikas un pareizrakstības kļūdām), kā arī grafiskās formas ziņā.
X. 6 Pasūtījuma izpildes termiņš tiek pagarināts par laiku, kurā SpiroPrint pielāgo klienta materiālus tehniskajām prasībām, kas minētas X.X. X. 2.
X. 7. SpiroPrint neveic attēlu failu arhivēšanu. FTP serverī esošie un pasūtījumos augšupielādētie faili pēc 30 dienām tiek dzēsti.
XI. SpiroPrint nav atbildīgs par:
(a) Par satura ziņā nepareizi sagatavotu drukas darbu;
b) Pasūtītāja pieņemtu darbu drukāšanu, kuros ir tehniskas, kvantitatīvas, krāsu - preču un drukas kļūdas;
c) materiālu piegādes kavējumus, ko veic ārējie kurjeri;
d) No SpiroPrint neatkarīgu ārējo faktoru izraisīti drukas kavējumi, elektroenerģijas padeves pārtraukumi, drukāšanai paredzēto materiālu piegādes kavējumi u.c.; e) No SpiroPrint neatkarīgu ārējo faktoru izraisīti drukāšanai paredzēto materiālu piegādes kavējumi u.c.; f) No SpiroPrint neatkarīgu ārējo faktoru izraisīti drukāšanai paredzēto materiālu piegādes kavējumi;
e) pabeigšanas termiņa kavējumi, kas saistīti ar termiņu, kurā klients iesniedz pareizus datus;
f) Par savlaicīgu naudas līdzekļu pārskaitījumu starp klienta banku un mūsu banku;
g) Par klientam piegādāto un klienta pasūtīto produkta daudzumu, ja tas ir +-3% robežās no iepirkuma laikā pasūtītā daudzuma.
h) SpiroPrint nav atbildīgs par kurjerpasta sūtījumu savlaicīgumu. Sūdzības par kurjerpasta sūtījumu kvalitāti tiks izskatītas tikai pēc bojājumu dokumentu uzrādīšanas (skatīt III punktu).
XII. SpiroPrint uzņēmums patur tiesības mainīt noteikumus, informācija par izmaiņām tiks ievietota galvenajā lapā.
XIII. Visus strīdus, kas izriet no pušu noslēgtā līguma, tostarp saistībā ar līguma nepienācīgu izpildi, neizpildi, kā arī attiecībā uz zaudējumu atlīdzību, atzīst SpiroPrint juridiskās adreses piekritīgā tiesa, bet strīda gadījumā ar patērētāju ir piemērojama vietējā tiesas jurisdikcija.
INFORMĀCIJAS KLAUZULA
Saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes 27.04.2016. regulas (ES) 2016/679 13. pantu. par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) (OV ES. L. 2016, Nr. 119) - turpmāk tekstā RODO - informēju, ka:
- Jūsu personas datu pārzinis ir SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary.
- Jūsu personas dati tiks apstrādāti, lai apstrādātu jūsu pasūtījumu - pamatojoties uz 2016. gada 27. aprīļa Vispārīgās datu aizsardzības regulas 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu, pamatojoties uz jūsu brīvprātīgu piekrišanu;
- Jūs jebkurā laikā varat atsaukt sniegto piekrišanu, turklāt piekrišanas atsaukšana neietekmē apstrādes likumību, kas veikta, pamatojoties uz piekrišanu pirms tās atsaukšanas;
- Tomēr visu personas datu sniegšana ir brīvprātīga:
- tādu datu kā vārds, uzvārds, e-pasta adrese un tālruņa numurs sniegšana ir nepieciešama komerciāla piedāvājuma sagatavošanai un nosūtīšanai, e-rēķina nosūtīšanai, līguma noteikumu un nosacījumu izpildei.
- Personas datu sniegšana ir brīvprātīga, tomēr atteikuma sniegt datus rezultātā var tikt atteikta pasūtījuma apstrāde.
- Saistībā ar datu apstrādi nolūkiem, kas norādīti šā panta 1. punktā. 3, jūsu personas dati var tikt darīti pieejami citiem personas datu saņēmējiem vai saņēmēju kategorijām:
- subjektiem, kas ir pilnvaroti saņemt jūsu personas datus, pamatojoties uz attiecīgajiem tiesību aktiem;
- struktūrām, kas apstrādā jūsu personas datus Datu pārziņa vārdā, pamatojoties uz līgumu, kas noslēgts ar Datu pārzini par personas datu apstrādes uzticēšanu (tā sauktie Apstrādātāji), piemēram, apdrošināšanas sabiedrībām un bankām.
- Jūsu personas dati tiks glabāti:
- vienu gadu no dienas, kad esat devis piekrišanu savu personas datu apstrādei, kuri tika vākti komerciāliem nolūkiem, kamēr nenotika tūlītēja līguma noslēgšana, t. i., apstrādāti iespējamas piedāvājuma iesniegšanas nolūkā.
- SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna tāpat kā Pārzinis var glabāt personas datus tik ilgi, cik to atļauj likumīgās intereses, kas nav svarīgākas par personas tiesībām uz privātumu. Pat ja SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna nav vajadzības glabāt personas datus, to glabāšanu var pieprasīt likums (piemēram, komerctiesību vai nodokļu likums). Šādos gadījumos datus var izmantot tikai, lai izpildītu juridiskās prasības, un tiem nedrīkst piekļūt citādi.
- Jūsu personas dati netiks pārsūtīti ārpus Eiropas Ekonomikas zonas/starptautiskās organizācijas.
- Jūsu personas dati netiks izmantoti automatizētai lēmumu pieņemšanai, tostarp profilēšanai.
- Jums ir tiesības piekļūt savu datu saturam un tiesības uz datu labošanu, dzēšanu, apstrādes ierobežošanu, tiesības uz datu pārnesamību, tiesības iebilst, tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu apstrādei, neietekmējot tās apstrādes likumību, kas veikta, pamatojoties uz piekrišanu, kura dota pirms tās atsaukšanas. Paziņojums par piekrišanas atsaukšanu personas datu apstrādei ir jāiesniedz rakstiski vai elektroniski uz rodo@spiroprint.pl.
- Jums ir tiesības iesniegt sūdzību GIODO/ Personas datu aizsardzības biroja priekšsēdētājam, ja uzskatāt, ka jūsu personas datu apstrāde ir nelikumīga.