• Mans konts
    Piesakieties
Grozs:
0
Grozs
info: Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs!
Ievadiet meklēto produktu
Blogs
Būvniecības sīkrīks, kas nostiprinās jūsu attiecības ar klientiem

Būvniecības sīkrīks, kas nostiprinās jūsu attiecības ar klientiem

Tam nav jābūt nekam lielam, tikai galdnieka zīmulim, atstarojošai vestei vai pat lukturītim. Svarīgi, lai tas būtu noderīgs produkts. Katram mājās ir priekšmeti, kas ir tā sauktie "putekļu ķērāji". Tie netiek nekam izmantoti, bet tikai piegružo vietu mājoklī. Ja priekšmets ir noderīgs, ir liela iespēja, ka klients to izmantos, jo īpaši, ja viņš bija ieinteresēts remontdarbos vai citos celtniecības darbos. Ceļā viņš vai viņa sastopas ar visdažādākajām grūtībām, vai tas būtu elektrības padeves pārtraukums vai negadījums uz ceļa. Šādā situācijā pa rokai būs tādi vienkārši universāli priekšmeti kā lukturītis vai atstarojoša veste. Pastāv liela iespēja, ka šādā situācijā klients pieminēs, no kā saņēmis šādu dāvanu. Lai gan runa ir par nelieliem priekšmetiem, ir svarīgi nodrošināt, lai tie būtu kvalitatīvi. Lāpa, kas pietiekami tālu nespīd, un citi priekšmeti, kas pēc vienas lietošanas reizes vairs nav derīgi lietošanai, nav nekam noderīgi. Lieki piebilst, ka tas būs pilnīgi neproduktīvi.

Dāvana palīdzēs klientam atcerēties, kas ir labs.

Papildus elementam, kas liek klientam atcerēties, ir vērts norādīt, ka cilvēkiem prātā ir mehānisms, kas kaut kādā veidā stimulē viņu pateicību. Tā pamatā ir fakts, ka tad, kad mēs kaut ko saņemam, apzināti vai neapzināti mēs izjūtam zināmu vēlmi atmaksāt par saņemto labo. Būvniecības nozares gadījumā tas var būt vēl viens solis, lai paplašinātu savu labo zīmolu un uzticamības apliecinājumu. Jo īpaši tāpēc, ka visbiežāk klienti, kuri ir vīlušies pakalpojumā, dalās ar savu viedokli. Viņi koncentrējas uz negatīvajām, nevis pozitīvajām iezīmēm. Savukārt tie, kuru cerības ir attaisnojušās, reti kad ir motivēti par to ziņot tīmekļa vietnē vai dalīties ar draugiem labvēlīgā viedoklī par uzņēmumu. Ja klients papildus veiksmīgi izpildītam pasūtījumam saņem dāvanu, viņš jutīsies motivēts dalīties labās atmiņās par uzņēmumu. Viņš vai viņa atcerēsies ne tikai dāvanu, bet arī izpildījuma efektivitāti, labu komunikāciju un visas pārējās labās lietas, kas bieži paliek nepamanītas.

Laba pirmā iespaida radīšana ar sīkrīkiem būvniecības nozarē

Laba un noderīga dāvana var ne tikai sildīt attiecības ar vienu klientu, bet arī piesaistīt turpmāko klientu uzmanību. Visa gada garumā notiek daudzas izstādes vai pasākumi, kuros sevi reklamē dažādi būvniecības nozares uzņēmumi. Iepriekš minētais mehānisms darbosies ļoti līdzīgi, kad runa ir par klientu piesaistīšanu. Lēmums izvēlēties izmantot konkrētus pakalpojumus lielā mērā tiek pieņemts emocionālā līmenī. Tāpēc, radot pozitīvu iespaidu jau pašā attiecību ar klientu sākumā, ilgtermiņā var iegūt ievērojamas priekšrocības. Tas ir tāpēc, ka pirmā labā iespaida pēdas paliks klienta atmiņā, ko ir ļoti grūti izdarīt, jo īpaši laikā, kad populāri ir bukleti. Bieži vien tās pat netiek apskatītas un nonāk tuvākajā atkritumu tvertnē. Turpretī prece, kas praktiskas dāvanas veidā spēj papildināt klienta darbarīku arsenālu, nebūs nolemta bojā jau pašā sākumā. Drīzāk ir liela iespēja, ka šāds priekšmets paliks pa rokai, jo tas var noderēt. Tas ne tikai veicinās uzņēmuma mārketingu, bet arī sniegs klientam taustāmu labumu jau pašā sākumā.