REKLĀMAS SĪKRĪKU RAŽOTĀJS | ĀTRS PIEGĀDES LAIKS | BEZMAKSAS KONSULTĀCIJAS

Kādēļ reklāmas sīkrīkus var izmantot skaistumkopšanas salonu īpašnieki?
Reklāmas sīkrīku saņēmēju grupas var būt vismaz vairākas: salonu klienti (klienti), to darbinieki vai kosmētikas, skaistumkopšanas piederumu vai aprīkojuma piegādātāji.
Klients pēc pakalpojuma sniegšanas var saņemt nelielu dāvanu, piemēram, par godu gaidāmajiem svētkiem vai kā pateicību par to, ka izvēlējies tieši šo salonu. Šādai dāvanai var arī piešķirt nozīmi, argumentējot, ka attiecīgā persona ir viens no jūsu labākajiem klientiem. Tas noteikti tiks uztverts ar smaidu viņas sejā, persona jutīsies novērtēta un pamanīta. Šādā veidā pastāv iespēja, ka viņa kļūs par klientu uz ilgāku laiku un pat nāks regulāri. Un tieši tāda ir jēga. Tajā pašā laikā kliente, izmantojot saņemto dāvanu, ļauj to pamanīt arī citiem cilvēkiem, ar kuriem viņa tiekas. Noteikti, piemēram, skaistu organizatoru pamanīs citas sievietes, kas var raisīt diskusiju par salonu, izplatot pozitīvu viedokli par to.
Kam jūs varat uzdāvināt sīkrīkus?
Laba ideja ir arī dāvināt reklāmas sīkrīkus salona darbiniekiem, piemēram, lai sveiktu kādu darbinieku kolektīvā vai atzīmētu kalendārā gada beigas. Tas liks apdāvinātajam darbiniekam justies nozīmīgam un novērtētam, liks viņam vai viņai vairāk identificēties ar uzņēmumu un censties izpildīt viņam vai viņai izvirzītās prasības. Tas noteikti palīdzēs veidot saikni ar darba devēju un sniegs motivāciju cītīgi strādāt. Daudzkārt tas liks arī lepoties ar to, ka esat nodarbināts cienījamā skaistumkopšanas salonā.
Uzņēmuma līgumdarbiniekiem par auglīgu sadarbību var dāvināt arī reklāmas sīkrīkus. Šķiet, ka, piemēram, profesionālās kosmētikas piegādātājam drīzāk vajadzētu dot gandarījumu salona īpašniekam par to, ka viņš gūst labumu no sadarbības ar viņu. Bet ko darīt, ja, pateicoties nelielai dāvaniņai, viņš ir motivēts piešķirt atlaidi nākamajai piegādei vai bezmaksas preču partiju! Tas salona īpašniekam būs neapšaubāma priekšrocība. Tajā pašā laikā šāds piegādātājs, sazinoties ar daudziem citiem cilvēkiem, izmantojot saņemto sīkrīku, būs kā staigājoša salona reklāma. Tam noteikti būs arī sildoša ietekme uz biznesa attiecībām.
Tāpēc vienmēr ir vērts izmantot reklāmas sīkrīkus kā īpašu mārketinga darbības veidu. Tas vienmēr ir izdevīgi uzņēmumam, jo veido tā profesionālo tēlu un vieš uzticību.