• Mans konts
    Piesakieties
Grozs:
0
Grozs
info: Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs!
Ievadiet meklēto produktu
Blogs
Kāpēc mārketings ir svarīgs transporta nozarē?

Kāpēc mārketings ir svarīgs transporta nozarē?

Tirgus pozīcija tiek veidota, iegūstot esošo un potenciālo klientu uzticību. Svarīga ir galvenokārt piedāvāto pakalpojumu kvalitāte. Ja tā ir apmierinoša - tas ir sākumpunkts panākumiem jūsu nozarē. Vēl viens svarīgs solis ir zīmola atpazīstamības veidošana. To var izdarīt dažādos veidos - TV un interneta reklāmās, reklāmas stendos, čukstošajā mārketingā, atpazīstamā logotipā, kas redzams daudzās vietās uzņēmuma telpās un ārpus tām, un daudzos citos veidos. Ja uzņēmuma vadība nodrošinās, ka uzņēmums ieņem pastāvīgu vietu cilvēku apziņā, apmierināti klienti atgriezīsies un ieteiks uzņēmumu citiem. Pretējā gadījumā viņi vērsīsies pie konkurenta, kura nosaukums un kontaktinformācijas numurs būs plaši pieejams. Labs veids, kā uzsvērt savu klātbūtni klientu dzīvē, ir reklāmas sīkrīki. Ar to palīdzību ar nelieliem finansiāliem izdevumiem jūs varat panākt augstu atpazīstamību un siltas attiecības ar klientiem.

Vai reklāmas dāvanas ir piemērotas transporta nozarei?

Noteikti! Daudzi transporta nozares uzņēmumi savu uzņēmējdarbību balsta uz ilgtermiņa pakalpojumu sniegšanu. Šajā gadījumā ir īpaši svarīgi veicināt siltas, draudzīgas attiecības ar klientiem. Laba ideja, lai parādītu, ka uzņēmumam rūp cilvēki, kas izmanto tā pakalpojumus, ir tematiskas dāvanas - Ziemassvētkos, klienta dzimšanas dienā, ar uzņēmuma darbību saistītos svētkos, piemēram, "vairumtirgotāja dienā" utt. Šāda rīcība liks apdāvinātajam klientam sajust, ka viņš ir svarīgs savam pakalpojumu sniedzējam, un uzņēmumam būs dabiska iespēja izplatīt savus reklāmas produktus. Pateicoties tiem, katru reizi, kad klients izmantos dāvanas, viņam vai viņai tiks atgādināts par tā uzņēmuma profesionālo apkalpošanu un personalizēto pieeju, kura logotips redzams uz sīkrīkiem. Vēl viens ieguvums, ko tie sniedz, ir tas, ka pastāv liela iespēja, ka klients, kurš vēl neizmanto transporta uzņēmumu, kas sevi reklamē šādā veidā, iegriezīsies birojā, kurā dāvanas ir saņemtas. Tad viņa vai viņas acis var ieraudzīt kāda jau esoša klienta izmantoto sīkrīku un ziņkārības vadīts pajautāt par logotipu uz tā vai arī sameklēt uzņēmēju uzņēmumu internetā, lai uzzinātu vairāk par tā piedāvājumu. Šādā veidā potenciālo klientu sarakstu var paplašināt ar dāvanu priekšmetiem!

Kur jūs varat izvietot savu logotipu?

Ir daudz ideju dāvanu sīkrīkiem. Klientiem var dāvināt tādus priekšmetus kā pildspalvas, zīmuļi, atslēgu piekariņi un kaklasaites, apdrukātas krūzītes, pārvadātāju somas, powerbankas vai USB atmiņas kartes. Ja vēlaties dāvināt klientam lielāku dāvanu, piemēram, apaļās jubilejas gadījumā, varat izvēlēties sienas pulksteni vai talismanu, kas lepni izvietos apdāvināšanas uzņēmuma logotipu viņa birojā.