• Mans konts
    Piesakieties
Grozs:
0
Grozs
info: Jūsu iepirkumu grozs ir tukšs!
Ievadiet meklēto produktu
Blogs
Korporatīvo sīkrīku loma saziņā ar klientiem un viesnīcas viesiem

Korporatīvo sīkrīku loma saziņā ar klientiem un viesnīcas viesiem

Reklāmas sīkrīki ir viens no senākajiem reklāmas veidiem. Nav grūti noteikt, ka tās pirmsākumi meklējami dāvanu pasniegšanas tradīcijās, jo īpaši oficiālās dāvanu pasniegšanas tradīcijās, kad dāvanas bija paredzētas gan saņēmēja, gan dāvinātāja prestiža celšanai. Reklāmas sīkrīki pilda vienu būtisku uzdevumu - tie veido uzņēmuma vai iestādes tēlu klientu, viesu, darījumu partneru vai līgumslēdzēju acīs. Gadžetu industrializācijas laikmetā ir kļuvis skaidrs, ka to individualizētajam raksturam bieži vien ir spēcīgāka ietekme uz saņēmēju nekā masu reklāmai, kas vērsta uz bezpersonisku klientu.

 

Viesnīcu ķēdes un pat mazas, neatkarīgas viesnīcas vai viesu nami ir tie uzņēmumi, kas sāka komunicēt ar saviem klientiem, izmantojot sīkrīkus, ilgi pirms tie nonāca plašākā reklāmas nozarē. Viesnīcu vadība ātri saprata, ka pat neliels reklāmas sīkrīks, kam viesnīcā var būt arī utilitāra funkcija, veido pozitīvas attiecības ar viesiem, zīmola atpazīstamību, uzticību un lojalitāti.

 

Kādēļ tie ir svarīgi?

Laba reklāmas prakse viesnīcām ir pastāvīgi atgādināt viesiem, kur viņi ir apmetušies. Ar reklāmas izkārtni uz fasādes vai identifikācijas elementiem viesnīcas vestibilā noteikti nepietiek, jo īpaši tiem viesiem, kuri ceļo bieži. Atbilstoši veicināšanas mākslai viesnīcas viesis nedrīkst ne uz mirkli aizmirst, kurā viesnīcā viņš atrodas. Uzmanības uzturēšanas funkciju pilda visi fiksētie elementi, bet arī kustīgie elementi, bieži vien nelieli viesnīcu sīkrīki, kas vienmērīgi izvietoti pa visiem komunikācijas ceļiem. Svarīgu identifikācijas funkciju pilda visi vannas istabas sīkrīki, dvieļi ar viesnīcas emblēmu, ceļojumu higiēnas piederumi, ceļojumu zobu birstes vai skaisti tīrīšanas līdzekļu iepakojumi.

 

Viesnīcas numurā noderēs ekoloģiskas piezīmju grāmatiņas ar pildspalvu vai zīmuli, visi pudeļu atvērēji, korķa spilventiņi vai MICE nozares viesnīcu piedāvājumu mapes. Visiem šiem priekšmetiem vienlaikus ir utilitāra nozīme, un dažus no tiem klients noteikti nedublēs. Klients, kas pieradis pie viesnīcu sīkrīku sistēmas, lieliski saprot, ka dažus no šiem priekšmetiem var ne tikai izmantot, bet arī ņemt līdzi, lai izmantotu uzturēšanās laikā, ceļojot un mājās. Šī savstarpējā sapratne noteikti pagarina zīmola pieredzi, padziļina un iemūžina zīmolu viesnīcas viesa prātā. Šī ir neprātīgi svarīga funkcija, jo īpaši viesnīcu ķēdēm, viesnīcas sīkrīki mājās atgādinās viesim par to, cik apmierināts viņš bija ar savu uzturēšanos viesnīcā tieši tajā brīdī, kad viņš plāno nākamo ceļojumu.

 

Pierādīta efektivitāte

Reklāmas aktivitāšu efektivitātes novērtējums identifikācijas veidā uz reklāmas sīkrīkiem reklāmas nozarē ir apstiprināts vairāk nekā 70 % apmērā. Šis augstais rādītājs nozīmē, ka vairāk nekā 80 % uzņēmumu pašlaik pastāvīgi izmanto šo tēla popularizēšanas veidu. Šis fakts vēl vairāk uzsver sīkrīku psiholoģisko ietekmi uz klientu un viesnīcu viesu attiecībām un pozitīva zīmola tēla veidošanu viesu acīs.

 

Kādi viesnīcu sīkrīki var noderēt jums?

Pretēji tam, ko jūs varētu domāt, ievērojama daļa no mūsu piedāvājumā iekļautajiem produktiem ir atrodami viesnīcā. Protams, ne katrs no tiem ir nepieciešams, taču personalizēti viesnīcu sīkrīki noteikti pozitīvi ietekmē jūsu uzņēmuma tēlu. Tomēr, pārejot pie jautājuma būtības, ievērojama daļa, citiem vārdiem sakot, kādi sīkrīki? Šeit droši varam minēt reklāmas pildspalvas, produktu, kas, iespējams, visvairāk asociējas ar reklāmas sīkrīkiem. Līdzās tam var minēt piezīmjdatorus ar viesnīcas logotipu, jo viesnīcā vienmēr ir ko pierakstīt. Pašā numurā viesi var sagaidīt uzņēmuma krūzes, dvieļi ar izšūtiem logotipiem vai ceļojuma zobu birste, ja klients aizmirst savu.